Умови оплати
Банківською карткою Visa/Mastercard
Політика повернення
В інтернет-магазині "Житомирські ласощі" діють наступні правила повернення:
До моменту отримання товару
Якщо Ви оплатили замовлення банківською картою, Ви можете вимагати скасування замовлення та повернення грошей. Для цього зверніться до нас в день оплати, до повідомлення про відправлення товару. Гроші будуть повернуті безготівковим шляхом, на ті ж реквізити з яких була проведена оплата, протягом 3 робочих днів з моменту звернення.
При отриманні товару
Переконливо просимо перевіряти зовнішній вигляд і комплектність замовлення в момент отримання. У разі нестачі (крадіжки) або пошкодження товару необхідно написати претензію до перевізника (Нова Пошта, Укрпошта). Не підписуйте декларацію про отримання посилки, що має явні ознаки пошкодження. Гроші будуть повернуті Вам після розгляду претензії. Також просимо повідомляти нам про такі випадки, це допоможе уникнути непорозумінь.
Після отримання товару
Ви маєте право повернути товар неналежної якості, а саме: непридатні для використання, з порушенням обов'язкових вимог до товару, з вичерпаним терміном придатності. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" продовольчі товари належної якості не підлягають обміну, або поверненню.
Повернення приймається лише в тому випадку, якщо товар зберіг первісний вигляд, оригінальне (фірмове) пакування, неушкоджений етикет, наклейки та інше. Відправлення посилки з поверненням здійснюється коштом клієнта.
Прохання попередньо зв'язатися з нами для уточнення нюансів, пов'язаних з поверненням або обміном товару. Вкажіть номер замовлення, причину повернення, фотографії товару.
Важливо! Замовлення можливо отримати тільки після надходження коштів на розрахунковий рахунок.