Допомога
Оформлення замовлення
Після вибору товару натисніть кнопку В кошик - товар додається у ваш кошик ;
Далі, якщо Ви закінчили вибирати товар, натисніть кнопку Ваша корзина ;
На сторінці ваша корзина будуть перераховані всі вибрані вами товари ;
В полі Кількість ви можете змінити кількість товару для покупки.
Після зміни кількості товару необхідно натиснути кнопку Перерахувати для перерахунку підсумкової суми замовлення ;
У колонці Дії над кожним товаром можна зробити наступні дії: або видалити товар з кошика, або відкласти товар на майбутнє.
Оформлення та підтвердження замовлення
Після введення необхідної інформації про доставку товару (ПІБ одержувача,адреса доставки, контактні дані, варіант доставки, спосіб оплати і т. д) для оформлення
замовлення вам потрібно натиснути кнопку Оформити замовлення ;
Копія замовлення буде вислана на ваш e-mail, вказаний при оформленні замовлення ;
Увага! Неправильно зазначений номер телефону, неточний або неповна адреса можуть привести до додаткової затримки! Будь ласка, уважно перевіряйте ваші персональні дані при реєстрації та оформленні замовлення ;
Через деякий час (зазвичай протягом години) після оформлення покупки, з вами зв'яжеться наш менеджер по контактними даними, вказаними при оформленні замовлення ;
Якщо у Вас виникають додаткові питання Ви можете зателефонувати нам з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00 за телефоном +38 (067) 411-03-44 або написати на пошту sales@zt-ls.com Таким чином, ми зможемо надати Вам зворотній зв’язок та проконсультувати ;
Замовлення через інтернет-магазин можна оформити в будь-який час 7 днів на тиждень 24 години на добу.
Правила доставки
- Доставка здійснюється Новою Поштою та Укрпоштою кур'єрською доставкою зі складу інтернет-магазину що знаходиться в місті Житомир вул. Покровська 67 до відділення чи адреси замовника;
- Сформоване замовлення відправляється на наступний день після оплати до 15:00;
- Оплата доставки залежить від перевізника ;
- В святкові дні, опрацювання та доставка замовлень може затримуватись ;
- Сума Замовлення може відрізнятись від заявленої на сайті, якщо в Замовленні вказана вагова продукція ;
- При великій кількості Замовлень можливі затримки в доставці ;
- Зображення товару на сайті може відрізнятись від оригіналу та представлено для ознайомлення ;
- Інформація на сайті може обновлятись несвоєчасно. Дані про наявність товарів уточнить оператор
при зворотному дзвінку ; - Доставка здійснюється тільки при 100% передоплаті ;
- Продукція належної якості обміну та поверненню не підлягає, згідно Постанови КМУ № 172 від 19.03.94 р.
«Про реалізацію окремих положень ЗУ «Про захист прав споживачів» ; - Замовлення, яке не забрали з відділення пошти чи кур’єрської служби протягом 5-х робочих
днів без погодження з Інтернет-магазином, буде автоматично відправлено назад постачальнику товару,
без повернення коштів за покупку.
Що Вас може зацікавити:
Замовлення можна оформити щодня у будь-яку годину ;
Обробка замовлень виконується з понеділка по п'ятницю 9.00 до 18.00 ;
В святкові та в передсвяткові дні опрацювання та доставка замовлень може затримуватись;
Великогабаритні замовлення будуть готові до відвантаження через 2 дні після повної оплати;
Оформлюючи замовлення для іншої особи або на подарунок, обов’язково вказуйте ПІБ і контактний номер телефона отримувача;
Смачних Вам покупок!